2.18.2011

sizdən


kimin həyatı əlimdə oyuncağdı
kimin əlində həyatım oyuncağdı
əsas odu yaşadığımı, istəyim və doyuncadı
yaddaşım hər hansı bir dərd mənimdi
müəllif hüququları, made by rafii
qarışma yazılarıma,
qarışmıyın siz mənə
qarışma dərdlərimə,
sizin kimi bir dəliyəm mən də,
nə baxırsız qəribə, nə baxırsız,
nə anlıyırsız? mənim sifətimə
iyrənc və murdar cizgilərdən
sizdən gizlətmirəm, gizlətmirəm.
hətta içimdəki qəfəs deyil bu, tordan
azadlıq dediyimi, hər nədisə cırıram,
çıxıram, hər tərəf əl-əlvan
bu deyil, bu deyil nağıllardakı
hər hansı bir qələbə, günəş yada ki,
bu sadəcə iç dünyamdı çölümə yayılıb.
əlbəttə sizsiz bir günüm olmasın yanımdasız
bezməmişəm sizdən öyrəşmişəm ağlımdasız
bəlkə də sizsiz sevgim, camaatın dediyləri boş
və mənasız, marağsız söhbətlərdi, nədi?
gücüm artığ tükənib, əzələ liflərim verdiyi refleksdi.
ya bir qurtum su, ya da sevgi verin mənə
içki verin mənə, dəm olmağçun dərd verin mənə
dərdlərdə boğulmamağçun səbr verin mənə

PS, bezmişəm sizdən, sizdən və sizdən..

22:33
18.02.2011