9.29.2009

Ölümə bir bax..

Ölsəm başqa.. Deməli bu gün ölsəm gələk mənim meyidimi aparsınlar təmizləsinlər. Məni yuduzduracağlar. Aparacağlar məscidə. Nə qədər pul. Əslində səhv eliyəcəylər. Özləri yumalıdılar. Sonra gedib qəbiristanlığda boş yer tapıb o sahəni alacağlar. Nə qədər pul. Basdırmağçun gərək yeri qazsınlar onunçun da pul. Yaxşı basdırdılar. Mollaya kalan yasin pulu. Sonra qəbirimin üstünə qohum əqraba gələcək. Süni-süni dualar, yasinlər veriləcək. Sonra yaxşı başdaşı üçün sifariş verəcəklər. İndi dünən ölmüşəm çadır açırlar. Yas deyilən mərasim keçirirlər. Heç tanımadığım adamlar sanki borcları var, gəlməlidilər, yasıma gələcəklər. Onlar da pul verəcəylər indi yəqinki, mənim yaxınlarıma. Nəisə. Bu uzanacağ deməli, 1`i, 3`ü, 7`i, 40`ı, ili. Təntənəli surətdə keçiriləcək. Gözəl başdaşı onu min dəfə “yalayacağlar”. Ölmək heç sərf eliyən iş deyil.

Onu bilirəm, qərara gəldim ki, vəsiyyətimdə yeni dəyişiklik edim. Bu siyahını dəyişim.

Allah rəhmət eləsin

Amma bunun digər tərəfi də var ki, mən bu dünyadan köçüb başqa dünyaya gedəcəm. Mənim macəralarım davam edəcək)))

Sagonun bir sözü var: mən bu gün ölə bilərəm, bu an ölə bilərəm, hər an ölə bilərəm.